Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.05.2014 09:43 - Как да привлечем позитивна енергия в живота си
Автор: doktori Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 446 Коментари: 0 Гласове:
0



 Исках да споделя едно свое преживяване, което промени живота ми по напълно неочакван за мен начин. По време на пролетното равноденствие (20 март) реших да си създам един прост навик – а именно да направя списък от 10 неща, които бих искал да се появят в живота ми – неща, които винаги съм мечтал да имам или да преживея.   След като си направих списъка избрах 3 неща, които мога да правя всеки ден, за да се приближа до желаното. Просто нали? Всяка нощ започнах да си казвам една мантра (да ви призная честно намерих я в интернет). Ето я: „Моля се и възнамерявам позитивната енергия да навлезе в енергийното ми поле и да е с мен през целия ден, като едновременно с това ме освободи от негативното в мен и в моя живот.“ Можете да ползвате свои думи в подобен смисъл – важното е посланието да е кратко и ясно.   Привлечете целта си Когато започнах да заспивам с тази мантра, в комбинация със списъка, който направих по време на равноденствието, в живота ми най-неочаквано настъпиха драстични промени – и то в най-различни сфери. Всички знаем какво е, когато човек има хубав ден и нещата се нареждат по най-приятния начин, сякаш от само себе си. Еми, да ви кажа честно откакто направих списъка и започнах да казвам мантрата подобни моменти станаха част от ежедневието ми – всичко започна да се подрежда по начин, по който всичко ме водеше към целта. Започнах да се срещам хора с подобни на моите цели. Това доведе до разкриване на вътрешната свързаност, която се появява когато се обединим с подобни на нас хора, за да се приближим до мечтите си и да ги направим по-близки и постижими. Започнах да споделям резултатите с приятелите и близките си с надеждата и те да имат подобни на моите изживявания.   Свързано: 7 прости стъпки към живот изпълнен с чудеса   Моят опит е още едно доказателство на теорията, че ако насочвате енергията си ежедневно и се фокусирате над целта си Вселената ще ви помогне и насочи към целите ви.  През последните няколко седмици видях нови и интересни прекрасни природни гледки, тренирам все по-често, започнах да ям по-здравословна храна (просто такава ми се яде, не че се ограничавам нещо), намерих нови приятели, научих няколко нови йога поза… мога да продължавам така още дълго. А, да, предложиха ми нова работа (на друг континент с поети всички пътни разходи!), а умът ми е все по-свободен от стрес и тревоги.   Свързано: 20 неща, които ще променят живота ви, ако започнете да ги правите сега   Позитивната енергия, която сега струи през мен и живота ми е забележителна – и само като си помисля, че всичко тръгна от един списък и една мантра! Според мен те просто проявиха на бял свят страстта към това, което винаги съм искал да правя. Дзен монасите казват, че на човек са му необходими 21 дена, за да си сформира и затвърди даден навик. Така че представете си колко различни ще са нещата във вашия живот само след 20-30 дена ако придобиете този нов позитивен навик!   Свързано: Събуждане на третото око – как да пречистим епифизната жлеза  


Тагове:   здраве,   любопитно,   полезно,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: doktori
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 821431
Постинги: 1104
Коментари: 44
Гласове: 260
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930