Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2014 10:49 - 10 неща, които да изхвърлим при пролетното почистване – номер 6 е просто задължително!
Автор: doktori Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 838 Коментари: 0 Гласове:
0



 С наближаването на топлите месеци идва и нуждата от сезонно почистване на дома пишат в. 24 часа. Това ме подтикна да направя критичен оглед на дома си вчера. Строи ми се доста претрупан – направо изглеждаше като „кошмара на фънг шуй“ специалиста. След това направих втори още по-критичен оглед и реших, че СЕГА е моментът да изхвърля всичко старо и непотребно – чел съм, че така енергията ще се движи по-свободно из къщата. И понеже ме е налегнала пролетна умора (подсилена от тази пуста смяна на времето) си казах, че малко енергия хич няма да ми е излишна. И тъй като съм си организиран реших да вървя по списък – да не взема от прекален ентусиазъм да изхвърля нещо, което ще ми трябва. Ето го и него:   1. Храна с изтекъл срок на годност Шкафът в кухнята ми е пълен с отворени пакети с макарони, спагети и прочее, които си стоят там вероятно от поне 1 година и са използвани само по веднъж – как ги правят тези опаковки, та все ти остава по малко... на всичкото отгоре събират мравки, пеперуди и всякакви насекоми. В случай че държите да оставите нещо, организирайте по кутии, за да ви бъде по-лесно.   2. Стари вестници и списания Понякога и аз се чудя как се натрупва тази купчина списания и вестници в ъгъла! Сякаш през нощта някой зъл гном ги трупа нарочно. Предавам ги на вторични суровини (така де ще ги подредя вън до кофата и някой нуждаещ се ще ги предаде вместо мен).   3. Стари дрехи… довиждане В гардероба винаги имам неща, които не нося. За някои ми е жал – качествени са, други държа от сантиментална стойност. Тук е дори костюмът от бала ми! Но е дошло време за промяна - ще събера дрехите в чували по вид и ще ги дам на дом за деца или на познати.   4. Какво има в несесера с гримове? Приятелката ми също няма да се измъкне от почистването – въпреки, че в момента е в чужбина. Свързахме се по скайп и й показах кутията й с гримове. Тя не можа да повярва какви антики има там, сякаш виждаше кутията за пръв път. Под нейно ръководство намалихме съдържанието наполовина.   5. Старата електроника – кому е нужна като има нова? Под леглото намерих уокмен. Как още седи там? Показах го на съседското дете, което е на 11 години, и го попитах дали знае какво е приложението на тази технология. Малкият ме изгледа неразбиращо и след малко заби поглед в смартфона си. Това ме вдъхнови да изхвърля стария миксер и дори първия си мобилен апарат!   Още: Как да победим пролетната умора   6. Махнете всички единични чорапи най-после! Някой ми беше казал, че според него съществува чорапен дух – той идва през вечер и взима по един чорап – за какво… никой не знае. Не знам дали да вярвам в тази история (макар че иначе не мога да обясня систематичното изчезване на винаги ЕДИН чорап) но реших, че време да сложа ред в чекмеджето с чорапите. Малко ми е жал, тъй като все се надявам че ще намеря „изгубените другарчета“, но този път съм твърд!   7. Приборите за хранене – строй се, преброй се! Изхвърлям всички единични бройки стари ножове, лъжици, вилици, чаши и прочее.   Още: Чудото „джинджифил” (без преувеличение!)   8. Вещите на детето влизат в ред Ако имате дете можете да го включите в пролетното почистване – подредете играчките му и всичко, което не се ползва можете да оставите до контейнера с боклук или ако е по-запазено да подарите на приятел.   9. Адиос стари обувки Най-трудно ми е да хвърлям обувки. Все си мисля, че могат да се ползват – никога обаче не ги ползвам реално. Оставям обувките до контейнера с боклук вън – така има по-голям шанс да влязат в употреба.   Още: 30 неща, които трябва да спрете да правите сега. Номер 10 е просто задължително   10. Изсъхналите цветя навяват меланхолия През зимата доста от цветята ми изсъхнаха – но някак не ми се щеше да ги изхвърля още – сякаш могат да оживеят отново. В сезона, когато цялата природа се преражда, не мога да ги оставя нито ден повече! Ще засадя нови екзотични растения от цветарския, а когато приятелката ми се върне от чужбина ще остане приятно изненадана!


Тагове:   здраве,   любопитно,   полезно,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: doktori
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 814354
Постинги: 1104
Коментари: 44
Гласове: 260
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031